Ofte stillet spørgsmål

Kan akutte tider bestilles online?
Nej du bedes kontakte klinikken telefonisk på tlf. 78 77 33 30 mellem 8 og 9

Hvordan melder jeg afbud til en tid?
Du kan enten ringe eller SMS med afbud på 93977877 (nummeret kan IKKE bruges til andet)

Videokonsultation - hvordan foregår det?
Er kun efter forudgående aftale - du kan ringe til os og booke tid til videokonsultation.
For at tilgå video konsultation, skal du downloade app´en: Min læge. Du kan finde vejledning her: www.minlaegeapp.dk

Hvor lang tid går der før jeg hører fra lægen ved skriftlig kontakt?
Vi bestræber os på at svare indefor højst 5 hverdage, men ofte besvarer vi mails hurtigere end dette, og skriflig kontakt er derfor ikke velegnet til akutte problemstillinger. Vær opmærksom på at fremgår den læge du ønsker at skrive til ikke skyldes dette, at denne holder ferie.

Hvorfor kan jeg ikke søge lægen frem via email-konsultation?
Når lægerne er på kursus eller har ferie bliver deres mail lukket ned men åbnet igen når de er tilbage.

Skal man have henvisning til øre-næse-halslæge eller øjenlægen?
Nej det er ikke nødvendigt, men det skal man til de øvrige speciallæger

Kan jeg fornye alt slags medicin online?
Nej ikke vanedannede medicin, men i udgangspunktet alt andet fast medicin såfremt kontrolbesøg er overholdt. Er dine faste ordinationer ikke tilgængelige, kontakt venligst klinikken telefonisk. 

Hvor kan jeg få information om svar på prøver foretaget hos lægen?
Sundhed.dk. Du er også velkommen til at ringe til os.

Hvor kan jeg se mine aktive recepter?
Medicinkortet

Hvor finder jeg en behandler? 
Sundhed.dk eller som noget nyt få overblik over tilgængelige speciallæger i hele landet via appen min læge. 

Hvor på internettet kan man læse troværdigt om sygdom og symptomer - vi anbefaler:
Patienthåndbogen

Hvor lang tid varer en henvisning? Se mere her